Tovar je možné objednať prostredníctvom našej internetovej stránky www.biocesta.sk, telefonicky, alebo emailom. V prípade odberu väčšieho množstva a druhu tovaru, prípadne pri väčších objednávkach od viacerých dodávateľov súčastne, nás prosím kontaktujte prostredníctvom našich kontaktných údajov.
K týmto prípadom pristupujeme vždy individuálne, s cieľom uspokojiť zákazníka. V prípade, že potrebujete čokoľvek zmeniť vo Vašej objednávke, kontaktujte nás ihneď po odoslaní objednávky. Ak už bola zásielka expedovaná, o čom ste vždy informovaný emailom alebo telefonicky, zmeny v objednávke už nie je možné vykonať.
O prijatí objednávky je zákazník informovaný e-mailom odoslaným na adresu, ktorú uviedol v objednávke, zväčša do pár minút po odoslaní objednávky. Po vybavení objednávky na strane dodávateľa zákazník obdrží ďalší email s informáciou ako a kedy bude objednaný tovar vyexpedovaný.
Ak ste registrovaný zákazník, všetky informácie o Vašich objednávkach nájdete po prihlásení v sekcii Moje objednávky. Neregistrovaní zákazníci disponujú len mailovou informáciou o prijatí a odoslaní objednávky, viď odpoveď k predchádzajúcej otázke.
Minimálna cena objednávky nie je určená. Väčšie objednávky však znižujú jednotkovú cenu tovaru, keďže neplatíte za dopravu. Podmienky dopravy zdarma stanovuje každý dodávateľ zvlášť. Informáciu o cene dopravy ako aj rozpis dodávateľov obdržíte vždy ešte pred záverečným odoslaním objednávky.
Ak nie je uvedené inak, tovar obyčajne zasielame do jedného, maximálne 2 pracovných dní od prijatia objednávky. Tovar je doručovaný prostredníctvom UPS kuriéra a je doručený vačšinou nasledujúci pracovný deň po odoslaní tovaru.
Bežne nie, objednávky zasielame len v rámci Slovenskej republiky. Ak si prajete zaslať zásielku do zahraničia, je to vždy dohodou, keďže náklady na dopravu sú rôzne. V takýchto prípadoch Vám odporúčame nás kontaktovať pred odoslaním objednávky.
Áno. Ako neregistrovaný zákazník však prichádzate o prehľad Vašich objednávok, vernostný program a v neposlednom rade o možnosť zasielania informácií o aktuálnych akciách emailom. Neregistrovaní zákazníci sa taktiež nemôžu zapojiť do diskusií, nemôžu zdieľať recepty na zdravé jedlá ani prispievať do blogu.
Áno. V objednávke nezabudnite uviesť všetky fakturačné údaje (IČO, DIČ, IČ-DPH). Dovoľujeme si len infomovať, že niektorí dodávatelia nie sú platcami DPH. Rozpis DPH ako aj informácia o tom, či dodávateľ je alebo nie je platcom DPH, je vždy k dispozícii ešte pred záverečným odoslaním Vašej objednávky.
V súlade so zákonom o internetovom predaji máte možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zakúpený tovar zašlite nepoškodený, nevybalený, vrátane kompletnej dokumentácie spolu s písomným prehlásením o odstúpení od kúpy s uvedením čísla objednávky a dokladom o kúpe späť na adresu dodávateľa. V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú lieky a ostatné prípravky určené na užívanie spolu s tovarom osobnej hygieny klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto musí byť tento druh tovaru v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý. Náklady za vrátenie tovaru (poštovné a pod.) znášate v plnej výške. Dodávateľ sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 15 kalendárnych dní odo dňa prijatia vráteného tovaru, pokiaľ kupujúci nepožiada inak. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.